Canela Monné Duet a Andratx


Torno de Mallorca amb una sensació de relax i de benestar absoluta. Ahir vam fer el concert amb la Carme Canela a Studio Weil, al port d'Andratx. Va anar molt bé. Un cop més hi va haver gent (uns quants) que ens va dir que havien plorat. I també que no només havien assistit a un concert, sinó també a la mostra d'una relació musical i personal d'anys, a una conversa musical. I moltes altres coses boniques que em fan molt feliç.

Patia una mica per fer un bolo després d'uns quants dies d'inactivitat. No estava en la millor forma. Però la veritat és que em vaig sentir molt a gust tocant, i vaig procurar fer música amb el que tenia en aquell moment, tant a nivell de so, com d'instrument, com d'estat de forma personal. I això fa que em senti tranquil i en pau amb mi mateix.

Més enllà del concert, he passat dos dies fantàstics a casa dels Weinstein Weil. Gràcies Jimmy, Georgina, Charlie, Lilly, Anisha i Chiara per fer-me sentir com a casa. Ha estat un plaer, en el sentit literal de la paraula. I gràcies Carme per seguir compartint vida i música amb mi, això no té preu.





Comentaris