Sant Feliu de Llobregat, 22-5-09


Doncs aquí s'acaba la gira de Ressons, ha estat bé mentres ha durat. Llàstima que després d'això es fa difícil trobar més bolos, perquè ja ens han vist als llocs habituals on es pot tocar. Serà qüestió de pensar en nous projectes. Potser tornaré a escriure, després d'aquest temps tocant standards ara em ve de gust fer temes nous.

El concert d'avui no ha estat malament i hi havia prou gent, després de l'ensurt que m'ha donat el Carles quan m'ha dit que aquest vespre a Sant Feliu hi havia cine fòrum i teatre. També m'ha dit que havia notat un canvi molt important des del dia del concert de Molins al gener, per la Fira, que se'ns veia més conjuntats i més "calents" des del primer tema, menys tensos, menys nerviosos. Diu que això el públic ho nota, que li arriba si a l'escenari hi ha confiança, seguretat i bon rotllo. Estic totalment d'acord amb ell. La Mercè Parés també m'ha dit que m'havia notat diferent d'altres vegades, que ja quedaríem un dia per parlar-ne. La veritat, m'ha deixat bastant intrigat, sort que m'ha dit que era per bé, que no m'espanti. També han vingut l'Esteve Pi i la Xènia, el Rocosa i la Lourdes, i la Isabel Àvila i una amiga. Ah, i la Giulia Valle, que s'ha presentat per sorpresa i ha sopat amb nosaltres. Entre tema i tema i després d'alguns solos la sentia que aplaudia, xiulava i cridava (després de no sé quin tema ha dit "guapos, guapos!"), aquesta tia és l'hòstia...

Jo diria que el concert ha agradat força, ens han aplaudit molt i, tot i tenir dies més inspirats, em sembla que ha estat prou bé. El piano no és cap meravella (ja sé que el vaig triar jo, però està una mica atrotinat), la mecànica no acaba de respondre i, tot i que estava afinat d'ahir, jo no l'acabava de sentir prou net. El Carles m'ha dit que algun músic li havia comentat que el Monné tenia un blog on deixava a parir els locals si no hi havia el piano i el so en condicions, que fort!


Comentaris