Olot, 2-5-09 (dia del 2 a 6 al Bernabéu)


Hauria de parlar del concert de dissabte, però és que el que va passar al Bernabeu va ser tan gran que em costa no fer-hi referència. D'entrada diré que vaig poder veure el partit a casa del Marià i la Laura, els pares del Bori, que ens van acollir a tota la família a la casa que tenen a Les Sales de Llierca, a 15 quilòmetres d'Olot. Ens ho vam muntar per fer les proves de so a les 7, de manera que a les 8 ja érem davant la tele disfrutant d'un 2 a 6 que ja és història blaugrana.

I després va venir el concert. Havíem de tocar a les 11, però fins a 2/4 de 12 no vaig saludar al públic amb un "bona nit i visca el Barça" que va encarrilar l'ambient. Ho vaig passar bé tocant, però si el concert de l'altre dia a Vilanova va anar de menys a més, potser el d'Olot va baixar una mica d'intensitat a partir de la meitat. Sigui com sigui, crec que va estar força bé. El piano era un Yamaha G2, massa petit, i amb un mecanisme que, sense estar tan atrotinat com l'Stenway del Foment Vilanoví, costava de fer córrer. El so estava prou bé, jo em sentia còmode a l'escenari, i diria que hi va haver moments molt bons.

Dijous, al Jamboree, ja sabrem si el Barça ha pogut contrarestar la racaneria futbolística del Chelsea i passar a la final de la Champions. Creuem els dits...




Comentaris