Granollers, 6-3-09


Em sentia molt cansat, física i mentalment, el cos no responia i el cervell tampoc, els tempos eren més lents que de costum, costava trobar l'energia adequada... I també diria que no anàvem tan junts com en els darrers concerts, però potser això només era una sensació subjectiva. Al Bori tampoc li ha agradat massa el bolo d'avui, i el David diu que ell s'ho ha passat bé i que el trio, malgrat el que jo pugui pensar d'un concert en particular, sona molt millor que temps enrera.

Em sap greu per la gent que ha vingut a escoltar-nos, especialment pel Lluís Sitges, que sempre (fins i tot avui) m'ha mostrat el seu respecte per la meva música. No és que hagi estat un mal concert, ni molt menys, però tinc la sensació que avui no els he pogut donar tot el que hauria volgut. En fi, divendres que ve, Figueres, coincidint amb la penúltima classe d'aquest curs intensiu de l'Esmuc (4 hores diàries!) que m'està xuclant l'ànima, la sang, l'esperit i el compte corrent. Sort que ja s'acaba.


Comentaris