Plaça del diamant, 21-8-08


Doncs he de reconèixer que, per ser un bolo a l'aire lliure i a les festes de Gràcia, no ha estat tan terrible com en un primer moment vaig pensar que podia ser. El so no estava gens malament, hi havia un Yamaha de 3/4 de cua que estava de conya, i la plaça era plena de gent que estava pel concert (sí, també n'hi havia molta que estava de festa, bevia, xerrava,... però és que són les festes de Gràcia!).

A més, ha vingut molta gent coneguda, alguns que feia molt de temps que no veia, com la Glòria Torres i el Quim Tarrida amb l'Àlex Ventura, la Clara Luna, la Diana i l'Ale, l'Esther i el Motera, la Mariona, el Ramiro, el Rocky, el Duran i l'Imma, el Sebas i la Griselda, el Salvador Toscano, el Guillermo Calliero, la Carme, la Rosa,...

Pel que fa a la música, el primer passe ha sigut bastant fluix. Ens ha costat molt entrar en el bolo, almenys a mi. Feia massa temps que no tocàvem els temes, i aquests bolos a mig agost sempre m'enganxen en una forma pèssima, per sota del que és habitual. Sort que avui hi ha hagut un segon passe, perquè m'hi he trobat molt més còmode, relaxat, la música ha fluit millor, sense tanta tensió. Potser és que m'he adaptat a la situació, o potser és simplement que m'he deixat anar i no he forçat res, però tot ha funcionat millor, o almenys aquesta és la sensació que jo he tingut. Ah, i la Rosa m'ha dit que en quinze dies tindrem el disc! Això sí que són bones notícies!



Comentaris