Xavier Maureta Condició Humana


Ahir vaig tocar a Sant Feliu, a l'ateneu, la seu de Contrabaix, substituint a l'Albert Bover en el grup del Xavi Maureta, Condició Humana. M'agrada això d'haver-se d'aprendre un repertori en poc temps i tocar sense massa assaig, t'obliga a estar superconcentrat. A més, canviar una peça del grup sempre aporta noves idees, i a mi em tocava ahir fer aquest paper.

Els temes del Maureta sempre m'han agradat, estan molt basats en la melodia, encara que n'hi ha algun que se'm fa força difícil, com "Los gatos" o "Braç d'acer". Em va agradar tocar amb al Xavi, el David i el Gorka, m'ho vaig passar molt bé i diria que vam fer un bon concert, amb energia, trempera i molta música. Si hagués de destacar un moment especial per a mi, diria que ens vam entendre molt bé amb el Xavi a "No ho deixis", en un solo compartit de piano i bateria. Tenia la sensació de que tocàvem molt junts, ens escoltavem i estàvem l'un per l'altre. Però, en general, estic molt content de com va anar tot el concert. I repetirem a Olot!

www.xavimaureta.com

Comentaris